وب دونی

ساخت وبلاگ

تـَنیدگی یا اِستـِرس یا فشار روانی در روان‌شناسی به معنی فشار و نیرو است و هر محرکی که در انسان ایجاد تنش کند، استرس زا یا عامل تنیدگی نامیده می‌شود. استرس یک فشار روانی و احساسی بیش از حد است. درواقع استرس زمانی ایجاد می‌شود که ما نتوانیم با فشارهای کوچک کنار بیاییم.هر چیزی می‌تواند جزو این فشار کوچک باشد مثلاً پول، کار، درس و … .استرس می‌تواند روی رفتار شما تأثیر بگذارد یا روی عملکرد بدن شما حتی برخی می‌گویند می‌تواند روی اندام و زیبایی صورت شما تأثیر بگذارد.علائم استرس تفکر نگران کننده، شامل اضطراب، مشکلات خواب، عرق کردن، از بین رفتن اشتها و مشکل در تمرکز حافظه است.حال چگونه استرس را کاهش دهیم؟روش‌های زیادی برای کاهش استرس  و رسیدن به آرامش وجود دارد. در دوره آموزشی مدیریت استرس شما با روشهای موثر برای فرو نشاندن استرس که با توجه به میزان کار و زمانی که صرف آن‌ها می‌شود بیشترین کارایی را دارند، آشنا می‌شوید.

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:42

ای منتظران گنج نهــــان می‌آید  /  آرامــــش جــــــان عاشقــان می‌آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور /   گفتند که صاحب الزمان می‌آید

تمامی مجموعه کاری بنیاد آموزش مجازی ایرانیان وظیفه خود می داند؛ به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان(عج)، نائب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله عالی و ملت بزرگ ایران اسلامی فرا رسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه را تبریک و تهنیت عرض نماید. رسالت بنیاد آموزش مجازی ایرانیان همواره بر این استوار بوده که در کنار فراهم نمودن جدیدترین بسترهای نوین آموزشی همگام با استانداردهای روز جهانی، توسعه علم، دانش و فرهنگ در راستای  اعتلای سطح دانش و توانمند سازی مردم فرهیخته ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعیاد ملی و مذهبی را گرامی داشته و هر بار با فرا رسیدن آن، بهانه ای باشد برای یک قدردانی، از اعتماد تمامی دانشپذیران به مجموعه بنیاد آموزش مجازی ایرانیان. به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر(عج) با ثبت نام در دوره های آموزشی این مرکز، یک گواهینامه بین المللی DNW از کشور اتریش هدیه بگیرید.

 

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:18

پنوماتیک یا نیوماتیک (برگرفته از واژه یونانی πνεῦμα به معنی نفس یا هوا) نوعی فن‌آوری است که به مطالعه و به‌کارگیری گازهای فشرده برای ایجاد نیروی مکانیکی می‌پردازد. از فن‌آوری گازهای فشرده به‌طور گسترده‌ای در صنعت استفاده می‌شود و کارخانه‌ها از هوای فشرده برای کنترل دستگاه‌های ابزار دقیق استفاده می‌کنند.اکثر سیستم‌های پنوماتیکی بکار رفته در صنعت معمولاً با هوای فشرده یا گازهای بی اثر فشرده راه‌اندازی می‌شوند. مانند کمپرسورهای سیلندری که با موتور الکتریکی راه‌اندازی می‌شوند، موتورهای هوایی و دیگر تجهیزات. هنگامی که نیاز به سیستم‌های ارزان قیمت، انعطاف بیشتر یا جایگزین ایمن تر برای موتورهای الکتریکی و عملگرها باشد، یک سیستم پنوماتیکی که از طریق سولونید ولوهای خودکار یا دستی کنترل می‌شود، انتخاب می‌شود.همچنین در دندان پزشکی، ساخت و ساز، معدن و دیگر بخش‌ها از پنوماتیک استفاده می‌شود.

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 220 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:56

هیدرولیک (به انگلیسی: Hydraulics) یک مبحث مهندسی بین‌رشته‌ای است که به روش‌های کاربردی استفاده از سیالات تحت فشار می‌پردازد.سامانه‌های هیدرولیک که یکی از ۲ زیرمجموعه کلی سامانه‌های انرژی سیالات هستند (نوع دیگر پنوماتیک است)، برای انتقال انرژی استفاده می‌شوند. مزیت هیدرولیک نسبت به روش‌های انتقال انرژی مکانیکی و الکتریکی، قابلیت افزایش نیرو در حین انتقال و تغییر سریع جهت حرکت است؛ از آنجا که در هیدرولیک انتقال انرژی با کمک یک سیال هیدرولیک انجام می‌شود و سیالات به طور کلی قابلیت شکل‌پذیری دارند و می‌توان آن‌ها را از مسیرهای دلخواه عبور داد.چون آموزش وظیفه و رسالت ماست و دانستن آغاز راه توانستن است، پیوسته در تلاشیم تا انواع برنامه های آموزشی را تدوین و با بالاترین کیفیت برگزار نماییم .بدین منظور, دپارتمان مکانیک بنیاد آموزش مجازی ایرانیان  دوره  تخصصی هیدرولیک را جهت  کارخانجات و شرکت ها و نهادها و ستادهای مختلف در سراسر کشور تالیف نموده است.  نیاز فروان صنعت به دوره آموزشی طراحی سیستم های هیدرولیک خلاء های مشاهده شده در صنعت و نبودن دوره های کاربردی و اثر بخش باعث تعریف این دوره آموزشی شده است . این دوره دقیقا بر اساس سرفصلهای شرکتهای معتبر و فعال در زمینه هیدرولیک تدوین شده است.

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:24

لوله‌کشی به نصب لوله‌های فلزی یا سیمانی و غیره به منظور انتقال مایعات، گازها و گاه جامدات کوچک گفته می‌شود.لوله‌کشی صنعتی، شاخه‌ای است از فناوری‌های ساخت واحدهای فرایندی (پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های پتروشیمی، نیروگاه‌ها و …) که به منزله رگهای درون بدن، اجزای تشکیل دهنده این واحدها را به هم متصل می‌کند. در یک واحد فرایندی مثل پالایشگاه، اجزای گوناگونی وجود دارد، شامل تجهیزات ثابت مثل مخازن، برج‌ها، مبدل‌های گرمایی؛ تجهیزات دوار مثل پمپ‌ها، کمپرسورها و دمنده‌ها؛ و پیوند دهنده دو جزء پیش گفته یا همان لوله‌های درون کارخانه که وظیفه اتصال اجزا را به دوش می‌کشد.یکی از انتخاب های شغلی پردرآمد برای مهندسین مکانیک و شیمی و دیگر مهندسین کار در زمینه های مختلف مربوط به  Piping  می باشد این گرایش شغلی  در ایران و کشورهای دارای  نفت و گاز مانند کانادا و استرالیا بسیار مورد نیاز و توجه می باشد که این امر باعث می شود که علاوه برامکان کسب دارآمد بالا  فرصت شغلی زیادی را پیش روی مهندسین قراردهد.تنوع شغلی زیاد و نیاز های متنوع کارفرمایان در صنایع مختلف نظیر نفت .گاز ، پتروشیمی و پالایشگاه ، نیروگاه و دیگر کارخانه ها حتی صنایع غذائی به این گرایش شغلی و همچنین با دیسیپلین بودن این رشته باعث جذابیت و علاقمندی مهندسین گرایش های مختلف گشته است.نکته حائز اهمیت این است که این دوره آموزشی فارغ از تحصیلات دانشگاهی  مهارتی و تخصصی  است .یعنی ارتباطی به گرایش دانشگاهی به صورت مستقیم ندارد و باید آن را از ابتدا به مانند دیگر تخصص ها ،کسب مهارت کرد. بنیاد آموزش مجازی ایرانیان  تا کنون هزاران دانشپذیر را آموزش و راهبری نموده ودر این زمینه به صنعت کشور تقدیم نموده است که هم اکنون بسیاری از آنها وزنه هایی در این صنعت محسوب می شوند .

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:06

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد / دل رمیده ی ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت / به غمزه، مسأله آموز صد مدرس شد


پیام تبریک بنیاد آموزش مجازی ایرانیان به مناسبت عید مبعث

پیامبر اکرم (ص):

تقوای کامل آن است که آنچه را نمیدانی یاد بگیری و به آنچه میدانی عمل کنی

مبعث، عید شکوفایی خوشبوترین گل هستی، مبارک . . .


تبریک عید مبعث

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1395 ساعت: 10:54

مجموعه علوم و صنایع غذایی، به علوم و صنایعی اطلاق می‌شود که طی آن مواد خام غذایی گیاهی و حیوانی، تولید، برداشت و فرآوری شده، برای مصرف آماده می‌گردد.غذا شاید نخستین چیزی باشد که انسان از طبیعت گرفته %D

Print Friendly

آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA گرایش صنایع غذایی توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5

دانش پذیر گرامی درصورتیکه تمایل به درخواست سایر مدارک علاوه بر مدرک رایگان بنیاد دارید بر روی کلید های زیر کلیک نمایید - بنیاد آموزش مجازی ایرانیان به شما پیشنهاد می نماید با توجه به اعتبار و تاثیر زیاد مدارک سبز یا قرمز رنگ در زمان ثبت نام حتما گواهینامه های مشخص شده با این رنگ ها را در صورت فعال بودن ثبت درخواست نمایید.

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 223 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:00

پیشرفت صنعت برق سبب رشد سریع تکنولوژی و توسعه کشورهای صنعتی گردیده است. تدریجأ سیستم‌های جدید جایگزین سیستم‌های قدیمی ما می‌شود و کمبود متخصص در این زمینه قطعأ در راه اندازی و نگهداری  و کنترل کارخانجات اثر خواهد گذاشت و از آنجا که صنایع کشور با کمبود نیروی متخصص در زمینه طراحی توسعه و تعمیر و نگهداری تأسیسات برق صنعتی رو به رو است و لذا تربیت نیروی انسانی در سطح تکنسین برق صنعتی ضروری به نظر می‌رسد.  یکی از بهترین تعریف هایی که از برق صنعتی شده است، این است که محور اصلی فعالیت های این رشته بهینه کردن کارماشینهای الکتریکی ، نحوه تحریک ماشینهای الکتریکی ، بررسی پدیده های مختلف درماشینهای الکتریکی تولید و بهره برداری انرژی برق واست . هدف دوره آموزشی برق صنعتی آموزش و تربیت نیروی برق صنعتی با جهت گیری فنی است . لذا در طراحی برنامه علاوه بر مهارت‌های فنی، تفکر طراحی نیز مورد توجه بوده است که دانش پذیران علاوه بر داشتن اطلاعات و مهارت‌های کافی در زمینه علمی، توانایی‌های نظری و تفکر طراحی در مشاغل مرتبط را داشته باشند.

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:24

میلاد امام علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت بر عاشقانش مبارک باد .


امر نفرمودی پدرم
در سکوت تو گرفتارم من …
آنقدر حسرت آغوش و صدایت هست که دنیایم نیست
لابه لای افکار، چشم را می بندم
آنقدر رنگ به رخسار تو هست که به دنیایم نیست
لمس دستان تو مقدور که نیست
حس دستان تو را می فهمم …
فکر ندارد پدرم
دست بکش روی سرم
آنقدر آرام بگیرم، که در افکارم نیست
من فرزند تو ام … او که گفتی مرد باش
مرد نمیرد هرگز … تو بیا با من باش
آنقدر یاد بگیرم،… که دگر مردی نیست
بوسیدنِ دستانِ تو مرا مقدور که نیست
افتخارم به تو و حس مرا میدانی ….
پدرم…. یاد تو مأمن آرامش من
مرد نمیرد هرگز …


شعر زیبای فوق به قلم مدیریت محترم بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تقدیم به تمامی پدران و پدر بزرگوار ایشان (روحشان شاد و قرین رحمت الهی) و مولای متقیان علی (ع) گردیده است.


به همین مناسبت بنیاد آموزش مجازی ایرانیان سی درصد تخفیف ویژه جهت مخاطبان عزیز خود در نظر گرفته است :

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 5 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:40

انسان برای انجام کارهای خود به نیرو احتیاج دارد و این نیرو و انرژی را باید از غذای سالم و مغذی به دست آورد. اگر غذا در معرض آلودگی و فساد قرار گیرد می تواند سلامتی انسان را به خطر بیاندازد چرا که غذا حاوی مواد مغذی است و میکروب ها نیز برای رشد نیاز به مواد مغذی دارند پس غذا می تواند منشاء بیماری باشد. باید مواد غذایی، راه های آلوده شدن غذاها، روش های نگهداری از آنها و اصول مبارزه با میکروب ها و عوامل بیماری زا را بشناسیم تا بتوانیم از بیماری هایی که دراثر مصرف عذاهای آلوده ایجاد می شوند مثل انواع مسمومیت ها، بیماری های انگلی مثل کرم و کیست و… پیشگیری کنیم. دوه آموزش بهداشت و سلامت مواد غذایی از دوره های بنیاد آموزش مجازی ایرانیان است که با هدف تربیت کارشناس در زمینه بهداشت مواد غذایی  طراحی و تدوین شده است.

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:34